Notice: Undefined offset: 8192 in /home/www/galleri.aarhushavkajakklub.dk/include/debugger.inc.php on line 112
Århus Havkajakklubs Fotoalbum - Pingvinnålen/Peter Unold med en vis del i vandskorpen

Århus Havkajakklubs Fotoalbum

Medlemmernes kajakbilleder

Startsiden :: Log ind
Albumliste :: Nyeste uploads :: Nyeste kommentar :: Mest viste :: Top karakter :: Mine Favoritter :: Søg

Hjem > Billeder fra 2008 > Pingvinnålen
Klik for at se fuld størrelse billede
Peter Unold med en vis del i vandskorpen
I de tre værste vintermåneder har fire kolde haner og en høne konkurreret med sig selv om, hvor mange rul man kan lave, før man skal op og have varmen og tømt bihulerne igen.
I januar, februar og marts 2008 har Marselisborg Havn lagt bassin til de vanvittige, akrobatiske rul, hvor alt er tilladt, bare man overlever.
Deltagerne har været med mindst otte mandage og for indsatsen modtaget en pingvinnål, som blev overrakt ved en lille ceremoni den 31. marts med et enkelt glas ping-vin.
IMG_6609~1.jpg Med_en_vis_del_i_vandskorpen_IMG_6681.jpg IMG_6585~0.jpg IMG_6587~0.jpg IMG_6666~3.jpg
Bedøm denne fil (Aktuel karakter: 3 / 5 med 3 stemmer)
Dårligt
Ringe