Notice: Undefined offset: 8192 in /home/www/galleri.aarhushavkajakklub.dk/include/debugger.inc.php on line 112
Århus Havkajakklubs Fotoalbum - Havneræs 8/1

Århus Havkajakklubs Fotoalbum

Medlemmernes kajakbilleder

Startsiden :: Log ind
Albumliste :: Nyeste uploads :: Nyeste kommentar :: Mest viste :: Top karakter :: Mine Favoritter :: Søg

Hjem > Billeder fra 2006 > Havneræs 8/1

TITEL  +   -
FILNAVN  +   -
DATO  +   -
Position  +   -
havn8.jpg
Peter ror i mål409 visningerTrak fra min gruppe 1 km fra mål men havde for langt op til næste gruppe.
havn7.jpg
Morten efter 8km440 visningerVi roede 2x5km på åen ved kajakklubben. Her er Morten på vej ned mod slusen.
havn6.jpg
Turklassen starter522 visningerPeter i turbåd. Sjef fra Ry havde lånt min Moskito mens jeg roede hans Vajda CivetCat. Jeg nåede kun lige akkurat at få fodspark og sæde indstillet før starten gik. Overtrækket der drillede kom ikke på.

havn5.jpg
Turklassen venter på starten473 visningerTurklassen er straks mere afslappet og nogle deltagere taler endda sammen under løbet. I baggrunden ses en havkajak.
havn4.jpg
Kapklassen starter504 visningerKulfiber, koldt vand og kasseveste.
havn3.jpg
Kapklassen venter på start.507 visningerDer står sko inde på broen, da de fleste kaproere kun har strømpesokker på i kajakken. Det smalle forskib levner ikke plads til støvler.
havn2.jpg
Morten med hans gamle Hunter494 visningerMorten havde holdt en vinterpause fra kajakroningen men klarede alligevel løbet rigtigt fint.
havn1.jpg
Toer kajakkerne starter681 visningerToerne er de hurtigste så de starter først. I kampens hede vælter en kajak.1 kommentarer
8 filer på 1 side(r)